ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ Α΄
Δευ-Παρ – 7.30-13.05
Τηλέφωνα: 22521450, 22870625
Τηλεομοιότυπο: 22523164
Μενού

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ – ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+KA122

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-2025

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:«Ένα Χαρούμενο και Καινοτόμο Σχολείο καλλιεργεί και ενδυναμώνει την αγάπη των παιδιών για το σχολείο.»

(“A Happy and Innovative School (H.I.S.) nurtures and enhances children's LOVE for school”)

Ως σχολική μονάδα επιδιώκουμε ένα χαρούμενο και καινοτόμο σχολείο, που θα καλλιεργεί και θα ενδυναμώνει την αγάπη των παιδιών για το σχολείο. Ένα χαρούμενο σχολείο υποστηρίζει τη μάθηση, διασφαλίζει την ψυχική ανθεκτικότητα και συμβάλλει στην προσωπική ευημερία των παιδιών. Ένα καινοτόμο σχολείο προωθεί την ενσωμάτωση της νέας τεχνολογίας και των νέων μεθόδων διδασκαλίας και προσφέρει καινοτόμες παιδαγωγικές εμπειρίες στα παιδιά. Πιστεύουμε ότι μέσω του προγράμματος Erasmus+ΚΑ122 μπορούμε να επιτύχουμε τα πιο πάνω.

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

1. Επιδιώκουμε τη βελτίωση και εμπλουτισμό των μεθόδων διδασκαλίας, εντάσσοντας καινοτόμα εργαλεία μάθησης και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς σκοπούς, που προσφέρουν καινοτόμες παιδαγωγικές εμπειρίες στα παιδιά.

2.Επιδιώκουμε την ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών, ως κρίσιμες προϋποθέσεις για να εκπαιδεύσουν το μυαλό τους, να εστιάζουν την προσοχή τους στο παρόν, να επιτυγχάνουν τους στόχους τους και να φτάνουν σε ένα επιθυμητό επίπεδο αυτογνωσίας.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:

1. Τα παιδιά να αγαπήσουν το σχολείο, να βελτιώσουν την επίδοσή τους, να επιδείξουν ενδιαφέρον για τη μάθηση.

2. Οι γονείς να εμπλακούν ενεργότερα στη μαθησιακή-κοινωνική-συναισθηματική αγωγή των παιδιών.

3. Οι εκπαιδευτικοί να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους ως προς νέες και αποτελεσματικότερες μεθόδους διδασκαλίας.

4. Οι εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιούν στη διδασκαλία τα νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, δημιουργώντας ένα διαδραστικό περιβάλλον μάθησης.

 

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ:

ΤΑΞΙΔΙ 1: Παρακολούθηση σεμιναρίου από εκπαιδευτικό του σχολείου μας στη ΛΙΣΣΑΒΟΝΑ της ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2025) ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ICT in the Classroom: Innovative Tools to Facilitate Students Learning, Collaboration and Creativity”.

    ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ενημέρωσης εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας

     

    ΤΑΞΙΔΙ 2: Παρακολούθηση σεμιναρίου από εκπαιδευτικό του σχολείου μας στη ΡΩΜΗ της ΙΤΑΛΙΑΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2025) ΜΕ ΤΙΤΛΟ “Advanced Artificial Intelligence in Education”.

       

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ενημέρωσης εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας

       

      ΤΑΞΙΔΙ 3: Παρακολούθηση σεμιναρίου από εκπαιδευτικό του σχολείου μας στη ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ της ΙΤΑΛΙΑΣ (ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025) ) ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ChatGPT and Basic AI Tools”.

        ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ενημέρωσης εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας

         

        ΤΑΞΙΔΙ 4: Παρακολούθηση σεμιναρίου από εκπαιδευτικό του σχολείου μας στη ΜΑΔΡΙΤΗ της ΙΣΠΑΝΙΑΣ (ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025) ) ΜΕ ΤΙΤΛΟ “Quick and Fun Formative Assessment Techniques”.

          ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ενημέρωσης εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας:

           

          ΤΑΞΙΔΙ 5: Παρακολούθηση σεμιναρίου από εκπαιδευτικό του σχολείου μας στη ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ της ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2025) ) ΜΕ ΤΙΤΛΟ “Discover the 7Cs: Learning for Life (and Work) in the 21stCentury”.

           

          ΤΑΞΙΔΙ 6: Παρακολούθηση σεμιναρίου από εκπαιδευτικό του σχολείου μας στην ΑΘΗΝΑ της ΕΛΛΑΔΑΣ (ΜΑΡΤΙΟΣ 2025) ) ΜΕ ΤΙΤΛΟ “A Happy Lesson: Valuable Tips to Create a Joyful Classroom”.

          ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ενημέρωσης εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας

           

          ΤΑΞΙΔΙ 7: Παρακολούθηση σεμιναρίου από εκπαιδευτικό του σχολείου μας στη ΡΩΜΗ της ΙΤΑΛΙΑΣ (ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2025) ) ΜΕ ΤΙΤΛΟ “Integrating AI in the Classroom With Critical Thinking”.

          ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ενημέρωσης εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας